Gundsø Rengøringsservice ApS

cropped-house-cleaning-light-blue-wp3.jpg

Privatlivspolitik / Persondatapolitik.

Indledning.
Gundsø Rengøringsservice ApS, skal efterleve krav om at beskytte vores kunders, samarbejdarbejdsparterneres og medarbejderes personlige oplysninger i henhold til databeskyttelsesloven og databeskyttelsesforordningen.
Denne politik omfatter de personoplysninger, Gundsø Rengøringsservice ApS, bruger i forbindelse til at udfører den ydelser, som er indgået mellem parterne.
Begrebet ”Personoplysninger” betyder enhver form for information om en identificeret eller identificerbar, fysik person, som defineret i gældende databeskyttelseslovgivning. Hvis du forsyner os med personoplysninger vedrørende en anden person, bedes du sikre dig, at du har ret til at videregive disse oplysninger til os.

Kundesamarbejde.
Vi indsamler og behandler de nødvendige oplysninger, for at kunne levere den ydelser der er blevet indgået. Vi indsamler og behandler de nødvendige oplysninger, for at vi kan opfylde forpligtelser i indgåede kundeaftaler. Vi henstiller til vore kunder kun at meddele os nødvendige personoplysninger, der kræves for at udføre aftalte opgaver.

Typiske oplysninger, der indsamles.
Vi indhenter almindelige personoplysninger, såsom fulde navn, adresse, telefonnummer (personlige og evt. arbejdsnumre) og e-mailadresser der bruges til f.eks. fremsendelse af faktura mm.

Specielle oplysninger, der indsamles.
Skal der skal bruges koder og kodeord til hvis vores kunder har alarm, beder vi gerne om vores egen kode til alarmen, og kodeord til kontrolcentralen, disse kan så slettes, når vores samarbejde afsluttet. Enhver oplysning omkring alarmer, slettes omgående ved afbrydelse af vores aftale.

Videregivelse af personoplysninger.
Vi kan som følge af lovgivningen blive pålagt at videregive oplysninger, herunder personoplysninger til offentlige myndigheder. Det kan ske i forbindelse med kontrol af, udført arbejde som indberettet via håndværkerordningen eller øvrige tilsyn. Vi afgiver ikke oplysninger, herunder personoplysninger, med mindre vi har pligt til det.

Sletning af oplysninger.
Personoplysningerne slettes, når der ikke længere er behov for dem, eller så længe vi er forpligtet af lovgivningen, f.eks. i forbindelse af med kontrol af håndværkerordningen (kaldes i 2018).

Rettigheder.
Som kunde har du nogle rettigheder, som vi skal imødekomme.
Kontakt os, hvis du ønsker at få oplyst, hvilke personoplysninger vi behandler om dog. Ligeledes har du ret til at få oplysninger, der er forkerte eller ufuldstændige, rettet.
Du kan kontakt os, hvis du ønsker at:
– Begrænse behandling af dine personoplysninger.
– Få dine oplysninger slettet.
– Gør indsigelser mod vores behandling af dine personoplysninger.
Hvis dine ønsker strider imod lovgivningen (f.eks. Håndværkerordningen krav om oplysninger), vil dette selvfølgelig ikke ske.

Administration af personalet.
Vi indsamler og behandler almindelige personoplysninger fra vores personale.
Typiske oplysninger, der indsamles.
Vi indhenter følgende: navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, titel og cpr-numre, økonomiske oplysninger såsom kontonummer, lønnumre og medarbejdernummer.

Sikkerhed.
Vi har høje standarder for sikkerhed, også når det gælder beskyttelsen af dine personoplysninger. Dine oplysninger gemmes på et sikret netværk, og kan kun tilgås med specielle rettigheder.
Vi bruger underleverandører til vores IT-systemer, til at få adgang til vores brugeres persondata. De leverer services for at vi kan leve op til den aftale vi har indgået med jer.

Leverandører af eksterne ydelser:
Cleanmanager – Danmark – Planlægning – 22. Maj 2018
Dinero – Danmark – Økonomisystem – 16. Maj 2018
Danløn – Danmark – Lønsystem – 7. Maj 2018
Google – USA – Email service – 16. April 2018
Disse IT-leverandører, i form af sin rolle som databehandler, vil kun handle på instruktioner fra Gundsø Rengøringsservice og har ingen rettigheder over persondata om dig, eller andre rettigheder til den information, som du stiller til rådighed for Gundsø Rengøringsservice ApS.
Databehandlerne har taget de nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger for atforebygge utilsigtet eller ulovlig adgang til dine personoplysninger, og at de kommer i hænderne på uautoriserede personer, som kan misbruge eller håndterede dem i strid med Databeskyttelseslovgivningen.

Hjemmeside.
Vi indsamler ikke personoplysninger, herunder IP-adresser, fra vores hjemmeside og placerer kun teknisk nødvendige cookies.

En cookie er en lille tekstfil, der lagres i din browser og for at genkende din computer ved tilbagevendende besøg. Det er ingen personlige oplysninger gemt i vores cookies og de kan ikke indeholde virus. Cookies sletter sig selv efter et vist antal måneder (kan variere), men de fornyes efter hvert besøg.

Sletning og blokering af cookies kan ske ved at følge vejledningen på http://minecookies.org/cookiehandtering.

Klage.
Du har også ret til at klage til Datatilsynet over vores behandlinger af dine personoplysninger eller manglende overholdelse af dine rettigheder. Datatilsynet kan kontaktes via deres hjemmeside: www.datatilsynet.dk.

Kontaktoplysninger.
Dataansvarlig medarbejder er:
Kontraktperson: Kim Vestergaard
Telefon: 46 73 28 73
Mail: Kim@grs.dk

Kontakt os, hvis du har spørgsmål eller ønsker at benytte dig af dine rettigheder.

Opdatering af denne politik.
Fra tid til anden vil det være nødvendigt at opdatere denne politik, den gældende politik kan downloades fra vores hjemmeside. Gældende fra 25. maj 2018.

Copyright © 2017 All rights reserved. Gundsø Rengøringsservice ApS. Terms of use | Privacy policy.